ΔΙΦΕΜΜ

1ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΟΛΥΒΟΥ

Μεταμορφώσεις | 19-21 Αυγούστου 2015

Όσοι παρακολούθησαν το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου | Molyvos International Music Festival μιλούν για μία πραγματική μεταμόρφωση. Για τρεις ημέρες, 19, 20 & 21 Αυγούστου, ο γοητευτικός οικισμός της Λέσβου πλημμύρισε από τις μελωδίες των 21 νέων, κορυφαίων ερμηνευτών κλασικής μουσικής τόσο στο Βυζαντινό Κάστρο όπου πραγματοποιήθηκαν οι βραδυνές συναυλίες όσο και μέσα στα παραδοσιακά καλντερίμια όπου κατά την διάρκεια της ημέρας παρουσιάζονταν απροειδοποίητα μικρές μουσικές συναντήσεις.

Το νησί αγκάλιασε το Φεστιβάλ. Σε όλες τις συναυλίες το κάστρο ήταν κατάμεστο. Το κοινό, ντόπιοι αλλά και επισκέπτες από όλο τον κόσμο ενθουσιάστηκαν. “Έχω συνηθίσει να ακούω μουσική τέτοιου υψηλού επιπέδου στις αίθουσες της Γερμανίας και της Αυστρίας. Ότι θα άκουγα τέτοια μουσική στο Κάστρο του Μολύβου δεν το περίμενα!” ήταν ένα από τα σχόλια. Ορισμένοι ακροατές, λάτρεις της κλασικής μουσικής, δήλωσαν ότι επισκέφτηκαν την Λέσβο μόνο για να παρακολουθήσουν το Φεστιβάλ

Πρόγραμμα

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Συναυλία έναρξης | Κάστρο Μολύβου | 21:00


ΝΤΑΡΙΥΣ ΜΙΛΩ (1892 -1974)
Σκαραμούς, έργο 165
διασκευή: Ντον Στιούαρτ

ΓΙΟΧΑΝΕΣ ΜΠΡΑΜΣ (1833 – 1897)
Τρίο για κόρνο βιολί και πιάνο σε μι ύφεση μείζονα, έργο 40

ΝΤΜΙΤΡΙ ΣΟΣΤΑΚΟΒΙΤΣ (1906 – 1975)
Δύο κομμάτια για οκτέτο εγχόρδων, έργο 11

ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756 – 1791)
Aντάτζιο και Ρόντο σε ντο ελάσσονα, KV 617

ΑΣΤΟΡ ΠΙΑΤΣΟΛΛΑ (1921-1992)
Tango Suite
διασκευή: Θεόδωρος Κερκέζος, παγκόσμια πρεμιέρα

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ

Κάστρο Μολύβου | 19:00


ΡΙΧΑΡΝΤ ΣΤΡΑΟΥΣ (1864 – 1949)
Τα εύθυμα καμώματα του Τιλ Οϊλενσπίγκελ, έργο 28
διασκευή: Μπρετ Ντην

Αποσπάσματα από τα έργα:

ΡΟΜΠΕΡΤ ΣΟΥΜΑΝ (1810 – 1856)
Κουιντέτο για πιάνο σε μι ύφεση μείζονα, έργο 44

ΓΙΟΧΑΝΕΣ ΜΠΡΑΜΣ(1833 – 1897)
Παραλλαγές και φούγκα σε ένα θέμα του Χαίντελ, έργο 24

ΕΝΓΚΕΛΜΠΕΡΤ ΧΟΥΜΠΕΡΝΤΙΝΓΚ (1854 – 1921)
Χένζελ και Γκρέτελ

ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ

Κάστρο Μολύβου | 21:15


ΡΙΧΑΡΝΤ ΣΤΡΑΟΥΣ (1864 – 1949)
Τα φαιδρά καμώματα του Τιλ Οϊλενσπίγκελ, έργο 28
(διασκευή: Μπρετ Ντην)

ΡΟΜΠΕΡΤ ΣΟΥΜΑΝ (1810 – 1856)
Κουιντέτο για πιάνο και έγχορδα σε μι ύφεση ελάσσονα, έργο 44

ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΒΑΝ ΜΠΕΤΟΒΕΝ (1770 -1827)
Σεπτέτο για κλαρινέτο, φαγκότο, κόρνο, βιολί, βιόλα, βιολοντσέλο και κοντραμπάσο σε μι ύφεση μείζονα, έργο 20

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ

Μεσημεριανή συναυλία | Συνεδριακό Κέντρο Μηθύμνης (Μόλυβος) | 12:00


ΜΠΕΝΤΖΑΜΙΝ ΜΠΡΙΤΤΕΝ (1913 – 1976)
Έξι μεταμορφώσεις σύμφωνα με τον Οβίδιο, έργο 49

ΖΑΝ ΦΡΑΝΣΕ (1912 – 1997)
Μικρό κουαρτέτο
(διασκευή: Σεμπάστιαν Μαντς)

ΡΙΧΑΡΝΤ ΣΤΡΑΟΥΣ (1864 – 1949)
Mεταμορφώσεις
(διασκευή: Ρούντολφ Λέοπολντ)

ΜΕΤΑΒΑΣΗ

Συναυλία λήξης | Κάστρο Μολύβου | 21:00


ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756 – 1791)
Σονάτα σε σι ύφεση μείζονα, KV 358

ΜΠΕΝΤΙΧ ΣΜΕΤΑΝΑ (1824 – 1884)
Κουαρτέτο εγχόρδων αρ.1 σε μι ελάσσονα «Από τη ζωή μου»

ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΜΑΛΕΡ (1860 – 1911)
Συμφωνία αρ. 4 σε σολ μείζονα
(διασκευή: Κλάους Σίμον)

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΟΛΥΒΟ

Μην χάσετε τις μίνι συναυλίες-έκπληξη


Τις ημερές πριν και κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ, οι «Μουσικές Συναντήσεις στο Μόλυβο» – μικρά μουσικά ιντερλούδια – θα πραγματοποιούνται σε γραφικά σημεία-έκπληξη με μουσικούς από το Φεστιβάλ. Βρείτε μας στους δρόμους, στο λιμάνι, στην παραλία… Βρείτε μας και γίνετε κι εσείς μέρος μοναδικών μουσικών συναντήσεων.

Καλλιτέχνες

 Τζουλζ Γκέηλ
Τζουλζ Γκέηλ

Conductor

 Κάρολαϊν Γκούλντινγκ
photo: Georgia Bertazzi
Κάρολαϊν Γκούλντινγκ

Βιολί

 Νώε Ινουί
φωτο: Jetta Deplazes
Νώε Ινουί

Βιολί

«Ο Ινουί είναι βιολονίστας με μαγευτική ενέργεια και τεράστιο ταλέντο, και το ντεμπούτο του στη Νέα Υόρκη απέδειξε το εύρος της ερμηνείας του.» the Strad

Ο βιολονίστας Νώε Ινουί μπορεί πράγματι να θεωρηθεί πολίτης του κόσμου. Γεννήθηκε στις Βρυξέλλες το 1985, από μητέρα ελληνίδα και πατέρα ιάπωνα, και από το 2006 ζει στο Ντύσσελντορφ. Απόφοιτος του Κονσερβατουάρ των Βρυξελλών, του Παρισιού, της Καρλσρούης και του Ντύσσελντορφ, συνεχίζει έως σήμερα να μελετάει με τους μέντορές του Ουλφ Xέλσνερ και Ρόζα Φάιν. Έχει διακριθεί επανειλημμένα σε διεθνείς διαγωνισμούς, μεταξύ των οποίων στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιολιού Γιαν Σιμπέλιους στο Ελσίνκι το 2005, όπου έλαβε το Eιδικό Bραβείο για Νέα Ταλέντα, στην Ακαδημία του Φεστιβάλ του Φερμπιέ, όπου τιμήθηκε με το Prix d’Honneur και το Βραβείο Γιούλιους Μπέαρ, και στην Ελλάδα με το Βραβείο Τζίνα Μπαχάουερ το 2011. Καλείται συχνά να συμπράξει ως σολίστ με φημισμένες ορχήστρες υπό τη διεύθυνση μεγάλων αρχιμουσικών στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ, στην Ιαπωνία και στη Βραζιλία. Σε ρεπερτόριο μουσικής δωματίου, έχει εμφανιστεί με τη Μάρθα Άργκεριχ και τον Λεωνίδα Καβάκο, και πολλές φορές με τον πιανίστα Βασίλη Βαρβαρέσο, μαζί με τον οποίο, καθώς και με τον γερμανό τσελίστα Μπένεντικτ Κλέκνερ, δημιούργησαν το φημισμένο Tρίο Μπελ’ Άρτε. Μέσα από τo ενδιαφέρον του για τη σύγχρονη μουσική πειραματίζεται σε νέα πεδία, συνδυάζοντας δύναμη, δεξιοτεχνία, σφρίγος και ευαισθησία. Mε το Tρίο Κάρλο Φαν Νέστε, στο οποίο ήταν μέλος, έχουν ηχογραφήσει τρία cd. Παίζει σε βιολί Τομμάζο Μπαλεστριέρι (Mάντοβα, 1764).

noeinui.com

 Νταντζούλο Ισιζάκα
Νταντζούλο Ισιζάκα

Βιολοντσέλο

 Ελένη Καμβυσίδη
Ελένη Καμβυσίδη

Κρουστά

 Θεόδωρος Κερκέζος
Θεόδωρος Κερκέζος

Σαξόφωνο

 Μπένεντικτ Κλέκνερ
Μπένεντικτ Κλέκνερ

Βιολοντσέλο

«Αξιοσημείωτη, πραγματικά αξιοσημείωτη, τέλεια ερμηνεία! Απόλυτος έλεγχος της τεχνικής, του ήχου και του χρώματος.» Ντάνιελ Μπάρενμποϊμ, Φεβρουάριος 2016

Γεννημένος το 1989, o Μπένεντικτ Κλέκνερ, ο πιο ελπιδοφόρος νέος τσελίστας της Γερμανίας, συμπράττει με διάσημες ορχήστρες, όπως η Βασιλική Φιλαρμονική Ορχήστρα, η Φιλαρμονική της Γερμανικής Ραδιοφωνίας, η Κρεμεράτα Μπάλτικα, και με μαέστρους όπως ο Χάουαρντ Γκρίφιθ, ο Ίνγκο Μέτσμαχερ και ο Χάινριχ Σιφ. Εμφανίζεται στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στη Νότια Αμερική, σε χώρους όπως η Φιλαρμονική του Βερολίνου, το Κάρνεγκι Χολ της Νέας Υόρκης, η Τόνχαλλε της Ζυρίχης κ.ά. Ερμηνεύει μουσική δωματίου με καλλιτέχνες όπως η Δανάη Ντέρκεν, ο Κρίστοφ Έσενμπαχ, ο Γκίντον Κρέμερ, η Άννε-Ζοφί Μούττερ και ο σερ Aντράς Σιφ. Έχει κερδίσει βραβεία σε κορυφαίους διεθνείς διαγωνισμούς, όπως το Ευρωπαϊκό Βραβείο Πολιτισμού από το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού. Συνεργάζεται τακτικά με σύγχρονους συνθέτες, όπως ο Βόλφγκανγκ Ριμ και ο Χάουαρντ Μπλέικ, ο οποίος συνέθεσε γι’ αυτόν μία σονάτα για τσέλο. Από τον Σεπτέμβριο του 2014, είναι καλλιτεχνικός διευθυντής και ιδρυτής του Διεθνούς Μουσικού Φεστιβάλ Κόμπλεντς, που παρουσιάζει συναυλίες μουσικής δωματίου ανώτατου επιπέδου. Φοίτησε πλάι στον Μάρτιν Όστερταγκ. Ως νεαρός σολίστ των μεταπτυχιακών προγραμμάτων της Ακαδημίας Κρόνμπεργκ, συνέχισε σπουδές με τον Φραντς Χέλμερσον και τον Γκάρυ Χόφμαν, με την υποστήριξη της υποτροφίας Άνγκελα Ουίνκλερ, από τον Οκτώβριο του 2009. Ο Μπένεντικτ Κλέκνερ είναι ευγνώμων στον Στήβεν Ισσέρλις, τον Γκίντον Κρέμερ, τον Μίκαελ Σάντερλινγκ και τον σερ Αντράς Σιφ για τη μουσική γνώση και την υποστήριξη που του προσέφεραν κατά την καλλιτεχνική του σταδιοδρομία. Ερμηνεύει σε ιταλικό βιολοντσέλο του Φραντσέσκο Ρουτζέρι (Κρεμόνα, 1680), ευγενική παραχώρηση του Γερμανικού Ιδρύματος Μούζικλεμπεν

www.benedictkloeckner.de

 Εύα-Νίνα Κόζμους
Εύα-Νίνα Κόζμους

Φλάουτο

 Σελίν Μουανέ
Σελίν Μουανέ

Όμποε

 Μαρκ Μπούτσκοφ
Μαρκ Μπούτσκοφ

Violinist

 Δανάη Ντέρκεν
φωτο: Τζώρτζια Μπερτάζι
Δανάη Ντέρκεν

Πιάνο

Το περιοδικό κλασικής μουσικής Crescendo τη χαρακτηρίζει «ανακάλυψη της χρονιάς», και το περιοδικό Concerti γράφει ότι οδεύει «στο δρόμο για την κορυφή».

H ελληνογερμανίδα πιανίστα Δανάη Ντέρκεν, είκοσι-επτά ετών, ανήκει στην ελίτ μιας νέας γενιάς διεθνώς αναγνωρισμένων μουσικών και ηλεκτρίζει με την εντυπωσιακή τεχνική, το εξαιρετικό χάρισμα και το βάθος της μουσικής της σκέψης, το ευρύ κοινό αλλά και τους συναδέλφους της μουσικούς. Έχοντας εκδηλώσει το ταλέντο της από μικρή ηλικία, η Δανάη είχε την υποστήριξη του λόρδου Γεχούντι Μενουχίν σε ηλικία επτά ετών και γρήγορα  άρχισε να ξεχωρίζει με το λαμπερό της παίξιμο (Kölner Stadt-Anzeiger).

Μετά τις σπουδές της με τον αναγνωρισμένο καθηγήτη Καρλ-Χάιντς Κέμμερλιγνκ και με τον Λαρς Φογκτ, είναι σήμερα τακτική καλεσμένη σε σημαντικές ορχήστρες, όπως η  Συμφωνική του Μονάχου, η Royal Northern Sinfonia, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της Εσθονίας, η Συμφωνική του Πολιτιστικού Κέντρου Norrlandsoperan και η Συμφωνική Ορχήστρα του Ντύσσελντορφ. Έχει εμφανιστεί, αποσπώντας θερμότατες κριτικές, στο Ουίγκμορ Χολ του Λονδίνου, στο Κοντσέρτχαους της Βιέννης, στο Μοτσαρτέουμ του Ζάλτσμπουργκ, στο Πολιτιστικό & Συνεδριακό Κέντρο της Λουκέρνης, στη Φιλαρμονική της Κολωνίας, τη Φιλαρμονική του Έσσεν, στο Γκαστάιγκ του Μονάχου, το Κοντσέρτχαους του Βερολίνου, το Μποζάρ των Βρυξελλών, τη Φιλαρμονική του Έλβα, την Παλιά Όπερα της Φραγκφούρτης και το Μπετόβεν- Χάους στη Βόννη.

Η Δανάη Ντέρκεν εμφανίζεται τακτικά σε σημαντικά φεστιβάλ, όπως το Kissinger Sommer, του Σβέτσινγκεν, του Λουγκάνο, του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν, το PianoEspoo στη Φινλανδία, το Piano aux Jacobins στην Τουλούζη, το Φεστιβάλ Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, το Ράινγκαου, το Φεστιβάλ Πιάνου Λουκέρνης και το περίφημο Φεστιβάλ Spannungen στο Χάιμπαχ.

Η πρωτοποριακή της ηχογράφηση του Κοντσέρτου για πιάνο αρ. 21 του Μότσαρτ και του Κοντσέρτου για πιάνο αρ. 2 του Μέντελσον (με τη Royal Northern Sinfonia) κυκλοφόρησε το 2016, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές. Προηγουμένως, η σόλο ηχογράφησή της με φαντασίες των Σούμαν, Σούμπερτ και Κ.Φ.Ε. Μπαχ (ARS Produktion) είχε προταθεί για το Βραβείο ICMA. Το 2012, τo πρώτο της CD, με έργα Λέος Γιάνατσεκ (ARS Produktion), έλαβε εξίσου ενθουσιώδεις κριτικές.

Ελληνικής καταγωγής, η Δανάη ίδρυσε το 2015 μαζί με την αδελφή της Κυβέλη το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου (ΔΙΦEΜΜ) στο νησί της Λέσβου.

www.danae-doerken.com/

 Κυβέλη Ντέρκεν
φωτο: Τζώρτζια Μπερτάζι
Κυβέλη Ντέρκεν

Πιάνο

Η ιδιοσυγκρασία, το πάθος και η αφοσίωση της Κυβέλης Ντέρκεν στη μουσική διαφαίνονται σε κάθε της συναυλία. Με σαγηνευτική παρουσία και μεταδοτικό ενθουσιασμό, συνήθως απευθύνεται στο κοινό, το οποίο αγαπά ιδιαίτερα, προτού καθίσει στο πιάνο, για να διερευνήσει τα όρια ηχητικής πολυμορφίας και καλλιτεχνικής έκφρασης.

Σε ηλικία οκτώ ετών έκανε το ορχηστρικό της ντεμπούτο,  και έκτοτε έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες, όπως η Καμεράτα του Αμβούργου, η Καμεράτα της Βέρνης και η  Φιλαρμονική Ορχήστρα Δωματίου της Βρέμης. Έχει εμφανιστεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, στην Κίνα και στις ΗΠΑ, σε φημισμένες αίθουσες, όπως η Φιλαρμονική του Έλβα, το Θέατρο Μαριίνσκι της Αγίας Πετρούπολης, η Γκεβάντχαους της Λειψίας, το Kοντσέρτχαους στο Βερολίνο και η Παλιά Όπερα της Φραγκφούρτης. Είναι τακτική προσκεκλημένη γνωστών φεστιβάλ, όπως το Kissinger Sommer, του Σβέτσινγκεν, το Spannungen στο Χάιμπαχ και το Φεστιβάλ Μουσικής του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν. Στην αρχή της σταδιοδρομίας της έδωσε συναυλία παρουσία του Δαλάι Λάμα (2007) και της Άνγκελας Μέρκελ στην Ουάσιγκτον (2009).

Η Κυβέλη αφιερώνει σημαντικό μέρος του χρόνου της στην ερμηνεία μουσικής δωματίου. Εμφανίζεται τακτικά με καλλιτέχνες όπως ο Κρίστιαν Τέτσλαφ, η Σάρον Καμ, ο Φλοριάν Ντόντερερ και η Τάνια Τέτσλαφ.

Με την αδελφή της Δανάη Ντέρκεν παίζουν ως ντουέτο από την ηλικία των πέντε ετών. Το 2015, ίδρυσαν το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου (ΔΙΦΕΜΜ) στη Λέσβο, του οποίου είναι καλλιτεχνικές διευθύντριες. Εν μέσω της ελληνικής οικονομικής και προσφυγικής κρίσης, το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου όχι μόνο φέρνει την παράδοση της κλασικής μουσικής στο νησί της Λέσβου, αλλά λειτουργεί και ως σύμβολο ελπίδας για ολόκληρη την περιοχή.

kiveli-doerken.com/

 Λεχ Αντόνιο Ουσζίνσκι
Λεχ Αντόνιο Ουσζίνσκι

Βιόλα

Ο Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο γοητευτικούς και πολύπλευρους βιολίστες της γενιάς του, με στοχαστικές ερμηνείες που «δεν βασίζονται στα εξωτερικά εφέ, όσο στον ήχο, στη δομή και στο συναίσθημα».

Ως περιζήτητο μέλος συνόλων μουσικής δωματίου και ως σολίστ, έχει εμφανιστεί σε αίθουσες όπως το Kοντσέρτχαους στο Βερολίνο, η Φιλαρμονική του Έλβα στο Αμβούργο, το Ουίγκμορ Χολ στο Λονδίνο, η Χέρκουλζααλ στο Μόναχο, η Τόνχαλε στη Ζυρίχη, το Κοντσέρτχαους στη Βιέννη, το Θέατρο των Ηλυσίων Πεδίων στο Παρίσι, η Αίθουσα Σουντόρι στο Τόκιο κ.ά. Από το 2010, είναι μέλος του Κουαρτέτου Στραντιβάρι, με το οποίο πραγματοποιεί επιτυχημένες εμφανίσεις σε όλο τον κόσμο. Οι δύο πρόσφατες ηχογραφήσεις του σχήματος με την RCA Red Seal της Sony περιλαμβάνουν κουαρτέτα εγχόρδων του Σούμαν και του Σούμπερτ.

Ο Λεχ Αντόνιο έχει εμφανιστεί με καλλιτέχνες όπως η Βίλντε Φρανγκ, ο Αντουάν Ταμεστί, ο Τόμας Ντεμένγκα, ο Ντμίτρι Σιτκοβέτσκι, ο Λαρς Φογκτ, ο Τζούλιαν Ράχλιν κ.ά. Σπούδασε βιολί με καθηγητές την Άνα Τσουματσένκο και τον Ζακάρ Μπρον στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Ζυρίχης, απ’ όπου αποφοίτησε με διάκριση το 2007. Σε ηλικία δεκατριών ετών ανακάλυψε το πάθος του για τη βιόλα. Μέντοράς του ήταν ο Ρούντολφ Μπαρσάι και άλλες σημαίνουσες προσωπικότητες. Τα τελευταία χρόνια είναι τακτικός προσκεκλημένος καθηγητής σε φεστιβάλ και ωδεία, όπου εκπληρώνει την αγάπη του για τη διδασκαλία.

Από το 2010 ως το 2017, είχε την τύχη να παίζει με μία από τις εννέα βιόλες Στραντιβάρι, την «Γκίμπσον» του 1734, την οποία του παραχώρησε το Ίδρυμα Χάμπισροϋτινγκερ. Αυτό το διάστημα, παίζει με σπάνια βιόλα που κατασκεύασε ο Χέντρικ Βίλλεμς το 1690.

www.lechantoniouszynski.com

 Χάιγιουν Παρκ
photo: Benjamin Ealovega
Χάιγιουν Παρκ

Βιολί

 Μάρλις Πέτερσεν
photo: Yiorgos Mavropoulos
Μάρλις Πέτερσεν

Σοπράνο

 Τίμοθυ Ριντάουτ
φωτο: Kaupo Kikkas
Τίμοθυ Ριντάουτ

Βιόλα

Αφού  κέρδισε πρώτο βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιόλας Λάιονελ Τέρτις το 2016, ο Τίμοθυ συνέχισε την πορεία του με εμφανίσεις σε όλο τον κόσμο,  φτάνοντας φέτος στο Φεστιβάλ Sommets Musicaux στο Γκστάαντ όπου κέρδισε το φημισμένο βραβείο Τιερρύ Σερτς που του παρέδωσε ο Ρενώ Καπυσόν.

Για την καλλιτεχνική περίοδο 2018/19, οι συναυλιακές δραστηριότητες του Τίμοθυ είναι πολλές και σημαντικές: είναι μόνιμος καλλιτέχνης στη Φιλαρμόνια του Μπάντεν-Μπάντεν, εμφανίζεται  με τη Συμφωνική του Αμβούργου, την Τόνχαλε της Ζυρίχης, την Ορχήστρα της Λιλ, την Καμεράτα του Ζάλτσμπουργκ και την Ορχήστρα Φιλαρμόνια, επιστρέφει στο Ουίγκμορ Χολ ως σολίστ, ενώ στον τομέα της μουσικής δωματίου συνεργάζεται με τους Στήβεν Ίσσερλις, Τζόσουα Μπελ, Τζέρεμι Ντενκ, το Κουαρτέτο Αρόντ, τον Νίκολας Ντάνιελ και το Nash Ensemble.

Το 2019, πραγματοποιεί εμφανίσεις στο Kοντσέρτχαους στο Βερολίνο, στο Λούβρο, στα Sommets Musicaux (Γκστάαντ), Άνοιξη της Χαϊδελβέργης, Γαλλικής Ραδιοφωνίας στο Μονπελλιέ και στο Φεστιβάλ του Εβιάν, ενώ επιστρέφει, επίσης ως μόνιμος καλλιτέχνης, στο Θερινό Φεστιβάλ Boswiler. Συμμετέχει στο Φεστιβάλ Άσπεν στις ΗΠΑ, πραγματοποιεί την πρώτη του εμφάνιση στην Εθνική Αίθουσα Συναυλιών στην Ταϊπέι της Ταϊβάν και δίνει συναυλίες στην Ιαπωνία, στο Σουμίντα Τρίφονι Χολ στο Τόκιο κ.α.,  με τον πιανίστα Μπέντζαμιν Φριθ.

Γεννήθηκε στο Λονδίνο και σπούδασε στη Βασιλική Ακαδημία Μουσικής, αποφοιτώντας με τον Έπαινο Αριστείας της Βασίλισσας. Αυτό το διάστημα σπουδάζει στην Ακαδημία Κρόνμπεργκ με την Νομπούκο Ιμάι. Παίζει με βιόλα Περετζερίνο ντι Τζανέττο (ca. 1565-75), ευγενική παραχώρηση της Διεθνούς Εταιρείας Βιολιού Beare’s.

www.timothyridout.com

 Λιονέλ Σπεσιάλ
Λιονέλ Σπεσιάλ

Κόρνο

 Γκόραν Στεφάνοβιτς
Γκόραν Στεφάνοβιτς

Ακορντεόν / Μπαντονεόν

 Τζαεμπόκ Τσο
Τζαεμπόκ Τσο

Κοντραμπάσσο

Υπό την αιγίδα

 

Με την υποστήριξη

 

Σε συνεργασία

 

Μέγας χορηγός

 

Χορηγοί

 

Χορηγοί επικοινωνίας

 

Οπαδοί του ΔιΦεΜΜ