ΔΙΦΕΜΜ

2ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΟΛΥΒΟΥ

Σταυροδρόμια |  16-19 Αυγούστου 2016

Μπορεί σε πολλά μέρη του κόσμου να υψώνονται τείχη, όμως στον παραδοσιακό οικισμό του Μολύβου, στο νησί της Λέσβου που τόσο δοκιμάστηκε το 2016 δημιουργήθηκαν γέφυρες. Από τις 16 έως τις 19 Αυγούστου 2016 πραγματοποιήθηκε το 2ο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου με τίτλο “Σταυροδρόμια” στο οποίο πήραν μέρος διακεκριμένοι καλλιτέχνες από πολλά μέρη του κόσμου συγκινώντας με τις ερμηνείες τους το κοινό και στέλνοντας μέσα από την μουσική τους σύμπραξη ένα συμβολικό μήνυμα αρμονική συνύπαρξης των ανθρώπων.

Οι ακροατές που γέμισαν το κάστρο αλλά και οι επισκέπτες του Μολύβου σε διάφορες γωνιές του οικισμού είχαν την ευκαιρία να ακούσουν ζωντανά σημαντικούς ερμηνευτές της παγκόσμιας κλασικής σκηνής, μεταξύ των οποίων τον πιανίστα Λαρς Φογκτ, και να γίνουν μέρος μίας μοναδικής εμπειρίας.

Η Ταγκεσπήγκελ, μία από τις κυριότερες εφημερίδες της Γερμανίας έγραψε στο Κυριακάτικό της φύλλο, στις 21.8.16 :“ Η Μαγεία του Μολύβου. Ένα όραμα για την Ευρώπη:…Οι γεμάτες μουσική μέρες του Μολύβου αφήνουν να φανεί ένα όραμα για την Ευρώπη: νεανική, δυναμική, με παιχνιδιάρικη διάθεση και σοβαρότητα ταυτόχρονα, έχοντας επίγνωση της παράδοσης.”

Πρόγραμμα

ΝΟΤΟΣ-ΦΩΤΙΑ

ΚΑΣΤΡΟ ΜΟΛΥΒΟΥ | 21:00


TΟΜΑΖΟ ΑΛΜΠΙΝΟΝΙ (1671-1751)
Κοντσέρτο για δύο όμποε σε ντο μείζονα, έργο 9, αρ. 9
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Δανάη Ντέρκεν, πιάνο
Αλίσσα Μαργκούλις, βιολί
Σελίν Μουανέ, όμποε
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε,
 βιολί
Τίμοθυ Ριντάουτ, βιόλα
Φιλίπ Τοντρ, όμποε

ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756-1791)
Κουαρτέτο για φλάουτο, βιολί, βιόλα και βιολοντσέλο σε ρε μείζονα, KV 285
Σάρα Κρίστιαν, βιολί
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Τίμοθυ Ριντάουτ, βιόλα
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ, βιολοντσέλο

ΜΙΤΣΥΣΛΑΒ ΒΑΪΝΜΠΕΡΓΚ (1919-1996)
Ραψωδία πάνω σε θέματα από τη Μολδαβία, έργο 47, αρ. 3
Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο
Λίνους Ροτ, βιολί

NIKOΣ ΣΚΑΛΚΩΤΑΣ (1904-1949)
5 Ελληνικοί Χοροί
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Αλίσσα Μαργκούλις, βιολί
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι, βιόλα
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Τζαεμπόκ Τσο, κοντραμπάσο

Διάλειμμα

ΑΝΤΟΝΙΝ ΝΤΒΟΡΖΑΚ (1841-1904)
Tρίο για πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο σε μι ελάσσονα, έργο 90, «Dumky»
Άννα Ρέσζνιακ, βιολί
Λαρς Φογκτ, πιάνο
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ, βιολοντσέλο

ΑΝΑΤΟΛΗ-ΓΗ

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ | 12:00


ΤΖΙΛΑΝΤ ΧΟΧΜΑΝ (γενν. 1982))
Nedudim (Περιπλανήσεις)
διασκευή για μαντολίνο και ορχήστρα εγχόρδων
Α’ Παρουσίαση
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι, βιόλα
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Λίνους Ροτ, βιολί
Αλόν Σαριέλ, μαντολίνο
Τζαεμπόκ Τσο, κοντραμπάσο

ΚΙΝΑΝ ΑΖΜΕΧ (γενν. 1976)
Scattered Sketchbook (Σκόρπια σχέδια), απόσπασμα
Σάρα Κρίστιαν, βιολί
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο

ΜΑΛΚΟΛΜ ΑΡΝΟΛΝΤ (1921-2006)
ρεις ναυτικοί σκοποί για κουιντέτο πνευστών, έργο 4
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φιλίπ Τοντρ, όμποε
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

ΜΙΧΑΗΛ ΓΚΛΙΝΚΑ (1804-1857)
Σεπτέτο σε μι ύφεση μείζονα
Άννα Ρέσζνιακ, βιολί
Λίνους Ροτ, βιολί
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φιλίπ Τοντρ, όμποε
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο
Τζαεμπόκ Τσο κοντραμπάσο
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ βιολοντσέλο

ΔΥΣΗ-ΝΕΡΟ

ΚΑΣΤΡΟ ΜΟΛΥΒΟΥ | 21:00


ΜΠΕΛΑ ΜΠΑΡΤΟΚ (1881-1945)
Ρουμάνικοι λαϊκοί χοροί, Sz. 56, BB 68
(Αρχική διασκευή για πιάνο και βιολί)
Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο
Αλόν Σαριέλ, μαντολίνο

ΣΑΜΙΟΥΕΛ ΜΠΑΡΜΠΕΡ (1910-1981)
Αντάτζιο για έγχορδα, έργο 11a
Σάρα Κρίστιαν, βιολί
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Τίμοθυ Ριντάουτ, βιόλα
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ βιολοντσέλο

ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756-1791)
Κουιντέτο για πιάνο και πνευστά σε μι ύφεση μείζονα, KV 452
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο
Σελίν Μουανέ, όμποε
Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

Διάλειμμα

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ
Η Κλασική πάει κλάμπινγκ

 

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ

ΚΑΣΤΡΟ ΜΟΛΥΒΟΥ | 19:00


Μία εισαγωγή στον μαγικό κόσμο της μουσικής με έργα NΤΒΟΡΖΑΚ, ΣΤΡΑΒΙΝΣΚΥ, ΝΤΕΪΛΥ κ.ά. που απευθύνεται κυρίως σε παιδιά και νέους.

Μαζί με τους φετινούς μουσικούς του Δι.Φε.Μ.Μ., συμμετέχουν οι Ελευθέριος & Κωνσταντίνος Κακάμπουρας-Αλεξόπουλος στο πιάνο. Τα δύο χαρισματικά παιδιά επιλέχθηκαν μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μουσικό Κλειδί” που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2015-16 στην Λέσβο

ΒΟΡΡΑΣ-ΑΕΡΑΣ

ΚΑΣΤΡΟ ΜΟΛΥΒΟΥ | 21:00


ΡΟΣ ΝΤΕΪΛΥ (γενν. 1952)
Neveser 14
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Αλόν Σαριέλ, μαντολίνο
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

ΑΝΤΟΝΙΝ ΝΤΒΟΡΖΑΚ (1841-1904)
Κουιντέτο για πιάνο και έγχορδα σε λα μείζονα, έργο 81
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι, βιόλα
Άννα Ρέσζνιακ, βιολί
Λίνους Ροτ, βιολί
Λαρς Φογκτ, πιάνο

Διάλειμμα

ΙΓΚΟΡ ΣΤΡΑΒΙΝΣΚΙ (1882-1971)
H ιεροτελεστία της Άνοιξης
Δανάη Ντέρκεν, Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο για 4 χέρια

ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ

ΚΑΣΤΡΟ ΜΟΛΥΒΟΥ | 21:00


ΦΡΑΝΤΣ ΝΤΑΝΤΣΙ (1763-1826)
Koυιντέτο για πνευστά σε σολ ελάσσονα, έργο 56, αρ. 2
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο
Σελίν Μουανέ, όμποε
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

ΓΙΟΧΑΝΝΕΣ ΜΠΡΑΜΣ (1833-1897)
Kουαρτέτο με πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 25
Αλίσσα Μαργκούλις βιολί
Δανάη Ντέρκεν, πιάνο
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι βιόλα
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ βιολοντσέλο

Διάλειμμα
ΦΡΑΝΤΣ ΛΑΧΝΕΡ (1803-1890)
Nονέτο σε φα μείζονα
Μπένεντικτ Κλέκνερ βιολοντσέλο
Ντανιέλα Κοχ φλάουτο
Σάρα Κρίστιαν βιολί
Σεμπάστιαν Μαντς κλαρινέτο
Σελίν Μουανέ όμποε
Μπερτράν Σατενέ κόρνο
Τίμοθυ Ριντάουτ βιόλα
Φίλιπ Τσέλλερ φαγκότο
Τζαεμπόκ Τσο κοντραμπάσο

ΑΘΗΝΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ (γενν. 1986)
Στο σταυροδρόμι
Α’ Παρουσίαση – Ειδική παραγγελία για το ΔιΦεΜΜ 2016
Σύνολο μουσικών ΔιΦεΜΜ 2016

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΟΛΥΒΟ

Μην χάσετε τις μίνι συναυλίες-έκπληξη


Τις ημερές πριν και κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ, οι «Μουσικές Συναντήσεις στο Μόλυβο» – μικρά μουσικά ιντερλούδια – θα πραγματοποιούνται σε γραφικά σημεία-έκπληξη με μουσικούς από το Φεστιβάλ. Βρείτε μας στους δρόμους, στο λιμάνι, στην παραλία… Βρείτε μας και γίνετε κι εσείς μέρος μοναδικών μουσικών συναντήσεων.

Καλλιτέχνες

 Σαριέλ Αλόν
photo: Albena Zografova
Σαριέλ Αλόν

Μαντολίνο

 Μπένεντικτ Κλέκνερ
Μπένεντικτ Κλέκνερ

Βιολοντσέλο

«Αξιοσημείωτη, πραγματικά αξιοσημείωτη, τέλεια ερμηνεία! Απόλυτος έλεγχος της τεχνικής, του ήχου και του χρώματος.» Ντάνιελ Μπάρενμποϊμ, Φεβρουάριος 2016

Γεννημένος το 1989, o Μπένεντικτ Κλέκνερ, ο πιο ελπιδοφόρος νέος τσελίστας της Γερμανίας, συμπράττει με διάσημες ορχήστρες, όπως η Βασιλική Φιλαρμονική Ορχήστρα, η Φιλαρμονική της Γερμανικής Ραδιοφωνίας, η Κρεμεράτα Μπάλτικα, και με μαέστρους όπως ο Χάουαρντ Γκρίφιθ, ο Ίνγκο Μέτσμαχερ και ο Χάινριχ Σιφ. Εμφανίζεται στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στη Νότια Αμερική, σε χώρους όπως η Φιλαρμονική του Βερολίνου, το Κάρνεγκι Χολ της Νέας Υόρκης, η Τόνχαλλε της Ζυρίχης κ.ά. Ερμηνεύει μουσική δωματίου με καλλιτέχνες όπως η Δανάη Ντέρκεν, ο Κρίστοφ Έσενμπαχ, ο Γκίντον Κρέμερ, η Άννε-Ζοφί Μούττερ και ο σερ Aντράς Σιφ. Έχει κερδίσει βραβεία σε κορυφαίους διεθνείς διαγωνισμούς, όπως το Ευρωπαϊκό Βραβείο Πολιτισμού από το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού. Συνεργάζεται τακτικά με σύγχρονους συνθέτες, όπως ο Βόλφγκανγκ Ριμ και ο Χάουαρντ Μπλέικ, ο οποίος συνέθεσε γι’ αυτόν μία σονάτα για τσέλο. Από τον Σεπτέμβριο του 2014, είναι καλλιτεχνικός διευθυντής και ιδρυτής του Διεθνούς Μουσικού Φεστιβάλ Κόμπλεντς, που παρουσιάζει συναυλίες μουσικής δωματίου ανώτατου επιπέδου. Φοίτησε πλάι στον Μάρτιν Όστερταγκ. Ως νεαρός σολίστ των μεταπτυχιακών προγραμμάτων της Ακαδημίας Κρόνμπεργκ, συνέχισε σπουδές με τον Φραντς Χέλμερσον και τον Γκάρυ Χόφμαν, με την υποστήριξη της υποτροφίας Άνγκελα Ουίνκλερ, από τον Οκτώβριο του 2009. Ο Μπένεντικτ Κλέκνερ είναι ευγνώμων στον Στήβεν Ισσέρλις, τον Γκίντον Κρέμερ, τον Μίκαελ Σάντερλινγκ και τον σερ Αντράς Σιφ για τη μουσική γνώση και την υποστήριξη που του προσέφεραν κατά την καλλιτεχνική του σταδιοδρομία. Ερμηνεύει σε ιταλικό βιολοντσέλο του Φραντσέσκο Ρουτζέρι (Κρεμόνα, 1680), ευγενική παραχώρηση του Γερμανικού Ιδρύματος Μούζικλεμπεν

www.benedictkloeckner.de

 Ντανιέλα Κοχ
φωτο: Μάρκο Μποργκρέβε
Ντανιέλα Κοχ

Φλάουτο

«Βαθιά εκφραστική ερμηνεία, ένα ξεχωριστό μουσικό ταλέντο, συνονθύλευμα σχολαστικής εκπαίδευσης και απόλυτης φυσικότητας!» ensemble-Magazin für Kammermusik

Γεννημένη το 1989, η νεαρή Αυστριακή ήταν μόλις δεκαέξι ετών όταν άρχισε σπουδές φλάουτου στο Μοτσαρτέουμ στο Ζάλτσμπουργκ, με καθηγητή τον Μίκαελ Μάρτιν Κόφλερ. Χάρη στις επιτυχίες που σημείωσε σε πολλούς μουσικούς διαγωνισμούς, πολύ σύντομα έγινε ιδιαίτερα γνωστή στο χώρο της μουσικής. Έχει εμφανιστεί σε πολλά φεστιβάλ, όπως το Φεστιβάλ Μουσικής του Ράινγκαου, του Νταβός, Μεκλεμβούργου- Δυτικής Πομερανίας κ.ά. Επελέγη ως Rising Star από το Κοντσέρτχαους και τη Μουζίκφεραϊν της Βιέννης για τον Οργανισμό Ευρωπαϊκών Συναυλιακών Αιθουσών, στο πλαίσιο του οποίου έδωσε ρεσιτάλ στην Μποζάρ των Βρυξελλών, στη Σιτέ ντε λα Μουζίκ στο Παρίσι, στην Κοντσέρτχεμπαου του Άμστερνταμ, στο Κοντσέρτχαους της Βιέννης κ.α. Επίσης, έχει δώσει συναυλίες στον Καναδά, στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία. Ως σολίστ, έχει συμπράξει με επιφανείς ορχήστρες, όπως η Συμφωνική της Βιέννης, η Ορχήστρα Δωματίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου. Έχει ήδη ηχογραφήσει δύο δίσκους και ετοιμάζει καινούργιο.

www.danielakoch.com

 Σάρα Κρίστιαν
Σάρα Κρίστιαν

Βιολί

 Σεμπάστιαν Μαντς
φωτο: Marco Borggreve
Σεμπάστιαν Μαντς

Κλαρινέτο

Ιδιαίτερα αγαπητός σε κοινό και κριτικούς, ο Μαντς «ερμηνεύει τις μελωδίες και τις νότες που έχει στα χέρια του με τη σβελτάδα επαγγελματία ταχυδακτυλουργού, διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο των ηχητικών τους αποχρώσεων» (SZ). To cd του In Rhythm «διεγερτικό, δροσερό και συγκινητικό, δεν μπορείς να το χορτάσεις» (Rheinische Post). Κομβικό σημείο της καριέρας του ήταν η μεγάλη επιτυχία του στον Διεθνή Μουσικό Διαγωνισμό ARD στο Μόναχο τον Σεπτέμβριο του 2008, όπου απέσπασε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία του κλαρινέτου, που είχε να δοθεί τα τελευταία σαράντα χρόνια, αλλά και το πολυπόθητο Βραβείο Κοινού, όπως και άλλα ειδικά βραβεία. Τα δύο βραβεία ECHO Daniela Koch «What soulful flute playing by an exceptional talent whose music-making comes across as meticulously trained and completely natural!» ensemble-Magazin für Kammermusik Born in 1989, the young Austrian was only sixteen when she began studying flute at the Mozarteum University in Salzburg under the tuition of Michael Martin Kofler, and soon made a name for herself in the music world, thanks in no small part, to her success in numerous competitions. Daniela Koch has performed at various festivals, such as the Rheingau Musik Festival, the Davos Festival and the Festspiele Mecklenburg-Vorpommern. She has been chosen by Vienna’s Konzerthaus and Musikverein as a Rising Star of the European Concert Hall Organisation (ECHO). In this capacity, she has given recitals in such concert venues as Bozar Bruxelles, La Cité de la Musique Paris, Concertgebouw Amsterdam and the Vienna Konzerthaus. Further concert engagements have taken her to Canada, the USA and Japan. As a soloist, she has played with such illustrious orchestras as the Vienna Symphony Orchestra, the European Union Chamber Orchestra and the Deutsches Symphonie Orchester Berlin. Daniela Koch has already released two cds, and a third one is being prepared. MIMF_Programme_17 new 3 teliko 5.indd 34 28/7/2017 3:51:20 μμ 35 Sebastian Manz Manz delights the media as a musician «who bowls melodies and notes along in front of him with such agility in their colour and nuances, it is as if they were balls he was expertly juggling» (SZ), and the Rheinische Post writes of his cd In Rhythm that «it swings and stimulates, refreshes and weeps, and you just cannot get enough of it». His big breakthrough came with his sensational success at the ARD International Music Competition in Munich in September 2008, where he won not only First Prize in the clarinet category, which had not been awarded for forty years, but also the coveted Audience Prize and other special prizes. Sebastian Manz has since then been one of the most popular soloists and chamber musicians of the younger generation. Two ECHO Klassik awards have confirmed his fame. He has been solo clarinettist with the SWR Radio Symphony Orchestra in Stuttgart since 2010. Sebastian Manz has so far performed as soloist with important orchestras in the biggest venues around the world. His discography now boasts nine cds, all of which impressively document his versatility and talent on the instrument and are equally impressive for their interesting choice of works comprising both standard repertoire and rarely heard works. Being the grandson of the Russian violinist Boris Goldstein and the son of two pianists, Manz’s musical roots are in his German-Russian family background. He was born in Hanover in 1986 and he first learned the piano, but soon concentrated on the clarinet after listening to Benny Goodman’s recording of Carl Maria von Weber’s E-flat Major Concerto, which fascinated him and awoke a longing for the instrument. Among his most important teachers and supporters were the acclaimed clarinettists Sabine Meyer and Rainer Wehle. In February 2017, his most extensive cd project so far, the complete works for clarinet composed by Weber, has been released at the renowned label Edel/Berlin Classics. From summer 2018 onwards, Sebastian Manz will be a member of the CMS Two programme at the famous Chamber Music Society of Lincoln Center. Alongside his concert work, Sebastian Manz has been active for some time in the Rhapsody in School organisation founded by Lars Vogt, which is committed to bringing classical music into schools. Klassik επιβεβαίωσαν τη θέση του ανάμεσα στους πιο περιζήτητους σολίστ και ερμηνευτές μουσικής δωματίου της γενιάς του. Από το 2010, είναι σολίστ με τη Συμφωνική Ορχήστρα SWR της Ραδιοφωνίας της Στουτγάρδης. Εμφανίζεται τακτικά σε σημαντικούς συναυλιακούς χώρους εντός και εκτός Γερμανίας. Έχει στο ενεργητικό του εννέα ηχογραφήσεις, ενδεικτικές του ταλέντου και της δεξιοτεχνίας του και εντυπωσιακές ως προς την επιλογή των έργων. Εγγονός του ρώσου βιολονίστα Μπόρις Γκόλντσταϊν και γόνος δύο σολίστ πιάνου, έλκει τις μουσικές του ρίζες από τη ρωσογερμανική του καταγωγή. Γεννήθηκε στο Ανόβερο το 1986 και αρχικά ασχολήθηκε με το πιάνο. Σύντομα όμως αφοσιώθηκε στο κλαρινέτο, αφού άκουσε την ηχογράφηση του Κοντσέρτου σε μι ύφεση μείζονα του Καρλ Μαρία φον Βέμπερ από τον Μπέννυ Γκούντμαν, που ξύπνησε μέσα του την αγάπη για το κλαρινέτο. Ανάμεσα στους πιο σημαντικούς δασκάλους και υποστηρικτές του ήταν η Σαμπίνε Μάγερ και ο Ράινερ Βέλε. Τον Φεβρουάριο του 2017, κυκλοφόρησε το πιο εκτεταμένο πρότζεκτ του σε cd με τη γνωστή δισκογραφική Edel/Berlin Classics, που περιλαμβάνει όλα τα έργα για κλαρινέτο του Βέμπερ. Από το καλοκαίρι του 2018, θα είναι μέλος του προγράμματος CMS Two της περίφημης Εταιρείας Μουσικής Δωματίου του Λίνκολν Σέντερ. Παράλληλα με τη σολιστική του καριέρα, ασχολείται ενεργά με το Rhapsody in School, εκπαιδευτικό θεσμό που ίδρυσε ο πιανίστας Λαρς Φογκτ.

www.sebastianmanz.com

 Αλίσσα Μαργκούλις
Αλίσσα Μαργκούλις

Βιολί

 Σελίν Μουανέ
Σελίν Μουανέ

Όμποε

 Δανάη Ντέρκεν
φωτο: Τζώρτζια Μπερτάζι
Δανάη Ντέρκεν

Πιάνο

Το περιοδικό κλασικής μουσικής Crescendo τη χαρακτηρίζει «ανακάλυψη της χρονιάς», και το περιοδικό Concerti γράφει ότι οδεύει «στο δρόμο για την κορυφή».

H ελληνογερμανίδα πιανίστα Δανάη Ντέρκεν, είκοσι-επτά ετών, ανήκει στην ελίτ μιας νέας γενιάς διεθνώς αναγνωρισμένων μουσικών και ηλεκτρίζει με την εντυπωσιακή τεχνική, το εξαιρετικό χάρισμα και το βάθος της μουσικής της σκέψης, το ευρύ κοινό αλλά και τους συναδέλφους της μουσικούς. Έχοντας εκδηλώσει το ταλέντο της από μικρή ηλικία, η Δανάη είχε την υποστήριξη του λόρδου Γεχούντι Μενουχίν σε ηλικία επτά ετών και γρήγορα  άρχισε να ξεχωρίζει με το λαμπερό της παίξιμο (Kölner Stadt-Anzeiger).

Μετά τις σπουδές της με τον αναγνωρισμένο καθηγήτη Καρλ-Χάιντς Κέμμερλιγνκ και με τον Λαρς Φογκτ, είναι σήμερα τακτική καλεσμένη σε σημαντικές ορχήστρες, όπως η  Συμφωνική του Μονάχου, η Royal Northern Sinfonia, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της Εσθονίας, η Συμφωνική του Πολιτιστικού Κέντρου Norrlandsoperan και η Συμφωνική Ορχήστρα του Ντύσσελντορφ. Έχει εμφανιστεί, αποσπώντας θερμότατες κριτικές, στο Ουίγκμορ Χολ του Λονδίνου, στο Κοντσέρτχαους της Βιέννης, στο Μοτσαρτέουμ του Ζάλτσμπουργκ, στο Πολιτιστικό & Συνεδριακό Κέντρο της Λουκέρνης, στη Φιλαρμονική της Κολωνίας, τη Φιλαρμονική του Έσσεν, στο Γκαστάιγκ του Μονάχου, το Κοντσέρτχαους του Βερολίνου, το Μποζάρ των Βρυξελλών, τη Φιλαρμονική του Έλβα, την Παλιά Όπερα της Φραγκφούρτης και το Μπετόβεν- Χάους στη Βόννη.

Η Δανάη Ντέρκεν εμφανίζεται τακτικά σε σημαντικά φεστιβάλ, όπως το Kissinger Sommer, του Σβέτσινγκεν, του Λουγκάνο, του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν, το PianoEspoo στη Φινλανδία, το Piano aux Jacobins στην Τουλούζη, το Φεστιβάλ Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, το Ράινγκαου, το Φεστιβάλ Πιάνου Λουκέρνης και το περίφημο Φεστιβάλ Spannungen στο Χάιμπαχ.

Η πρωτοποριακή της ηχογράφηση του Κοντσέρτου για πιάνο αρ. 21 του Μότσαρτ και του Κοντσέρτου για πιάνο αρ. 2 του Μέντελσον (με τη Royal Northern Sinfonia) κυκλοφόρησε το 2016, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές. Προηγουμένως, η σόλο ηχογράφησή της με φαντασίες των Σούμαν, Σούμπερτ και Κ.Φ.Ε. Μπαχ (ARS Produktion) είχε προταθεί για το Βραβείο ICMA. Το 2012, τo πρώτο της CD, με έργα Λέος Γιάνατσεκ (ARS Produktion), έλαβε εξίσου ενθουσιώδεις κριτικές.

Ελληνικής καταγωγής, η Δανάη ίδρυσε το 2015 μαζί με την αδελφή της Κυβέλη το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου (ΔΙΦEΜΜ) στο νησί της Λέσβου.

www.danae-doerken.com/

 Κυβέλη Ντέρκεν
φωτο: Τζώρτζια Μπερτάζι
Κυβέλη Ντέρκεν

Πιάνο

Η ιδιοσυγκρασία, το πάθος και η αφοσίωση της Κυβέλης Ντέρκεν στη μουσική διαφαίνονται σε κάθε της συναυλία. Με σαγηνευτική παρουσία και μεταδοτικό ενθουσιασμό, συνήθως απευθύνεται στο κοινό, το οποίο αγαπά ιδιαίτερα, προτού καθίσει στο πιάνο, για να διερευνήσει τα όρια ηχητικής πολυμορφίας και καλλιτεχνικής έκφρασης.

Σε ηλικία οκτώ ετών έκανε το ορχηστρικό της ντεμπούτο,  και έκτοτε έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες, όπως η Καμεράτα του Αμβούργου, η Καμεράτα της Βέρνης και η  Φιλαρμονική Ορχήστρα Δωματίου της Βρέμης. Έχει εμφανιστεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, στην Κίνα και στις ΗΠΑ, σε φημισμένες αίθουσες, όπως η Φιλαρμονική του Έλβα, το Θέατρο Μαριίνσκι της Αγίας Πετρούπολης, η Γκεβάντχαους της Λειψίας, το Kοντσέρτχαους στο Βερολίνο και η Παλιά Όπερα της Φραγκφούρτης. Είναι τακτική προσκεκλημένη γνωστών φεστιβάλ, όπως το Kissinger Sommer, του Σβέτσινγκεν, το Spannungen στο Χάιμπαχ και το Φεστιβάλ Μουσικής του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν. Στην αρχή της σταδιοδρομίας της έδωσε συναυλία παρουσία του Δαλάι Λάμα (2007) και της Άνγκελας Μέρκελ στην Ουάσιγκτον (2009).

Η Κυβέλη αφιερώνει σημαντικό μέρος του χρόνου της στην ερμηνεία μουσικής δωματίου. Εμφανίζεται τακτικά με καλλιτέχνες όπως ο Κρίστιαν Τέτσλαφ, η Σάρον Καμ, ο Φλοριάν Ντόντερερ και η Τάνια Τέτσλαφ.

Με την αδελφή της Δανάη Ντέρκεν παίζουν ως ντουέτο από την ηλικία των πέντε ετών. Το 2015, ίδρυσαν το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου (ΔΙΦΕΜΜ) στη Λέσβο, του οποίου είναι καλλιτεχνικές διευθύντριες. Εν μέσω της ελληνικής οικονομικής και προσφυγικής κρίσης, το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου όχι μόνο φέρνει την παράδοση της κλασικής μουσικής στο νησί της Λέσβου, αλλά λειτουργεί και ως σύμβολο ελπίδας για ολόκληρη την περιοχή.

kiveli-doerken.com/

 Λεχ Αντόνιο Ουσζίνσκι
Λεχ Αντόνιο Ουσζίνσκι

Βιόλα

Ο Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο γοητευτικούς και πολύπλευρους βιολίστες της γενιάς του, με στοχαστικές ερμηνείες που «δεν βασίζονται στα εξωτερικά εφέ, όσο στον ήχο, στη δομή και στο συναίσθημα».

Ως περιζήτητο μέλος συνόλων μουσικής δωματίου και ως σολίστ, έχει εμφανιστεί σε αίθουσες όπως το Kοντσέρτχαους στο Βερολίνο, η Φιλαρμονική του Έλβα στο Αμβούργο, το Ουίγκμορ Χολ στο Λονδίνο, η Χέρκουλζααλ στο Μόναχο, η Τόνχαλε στη Ζυρίχη, το Κοντσέρτχαους στη Βιέννη, το Θέατρο των Ηλυσίων Πεδίων στο Παρίσι, η Αίθουσα Σουντόρι στο Τόκιο κ.ά. Από το 2010, είναι μέλος του Κουαρτέτου Στραντιβάρι, με το οποίο πραγματοποιεί επιτυχημένες εμφανίσεις σε όλο τον κόσμο. Οι δύο πρόσφατες ηχογραφήσεις του σχήματος με την RCA Red Seal της Sony περιλαμβάνουν κουαρτέτα εγχόρδων του Σούμαν και του Σούμπερτ.

Ο Λεχ Αντόνιο έχει εμφανιστεί με καλλιτέχνες όπως η Βίλντε Φρανγκ, ο Αντουάν Ταμεστί, ο Τόμας Ντεμένγκα, ο Ντμίτρι Σιτκοβέτσκι, ο Λαρς Φογκτ, ο Τζούλιαν Ράχλιν κ.ά. Σπούδασε βιολί με καθηγητές την Άνα Τσουματσένκο και τον Ζακάρ Μπρον στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Ζυρίχης, απ’ όπου αποφοίτησε με διάκριση το 2007. Σε ηλικία δεκατριών ετών ανακάλυψε το πάθος του για τη βιόλα. Μέντοράς του ήταν ο Ρούντολφ Μπαρσάι και άλλες σημαίνουσες προσωπικότητες. Τα τελευταία χρόνια είναι τακτικός προσκεκλημένος καθηγητής σε φεστιβάλ και ωδεία, όπου εκπληρώνει την αγάπη του για τη διδασκαλία.

Από το 2010 ως το 2017, είχε την τύχη να παίζει με μία από τις εννέα βιόλες Στραντιβάρι, την «Γκίμπσον» του 1734, την οποία του παραχώρησε το Ίδρυμα Χάμπισροϋτινγκερ. Αυτό το διάστημα, παίζει με σπάνια βιόλα που κατασκεύασε ο Χέντρικ Βίλλεμς το 1690.

www.lechantoniouszynski.com

 Δανάη Παπαματθαίου -Μάτσκε
Δανάη Παπαματθαίου -Μάτσκε

Βιολί

Γεννήθηκε στην Αθήνα και άρχισε να παίζει βιολί σε ηλικία πέντε ετών. Σπούδασε στο  Πανεπιστήμιο Μοτσαρτέουμ του Ζάλτσμπουργκ με καθηγητή τον Ίγκορ Όζιμ. Το 2017, ολοκλήρωσε δεύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα με διάκριση στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής και Θεάτρου του Αμβούργου, με καθηγήτρια την Τάνια Μπέκερ-Μπέντερ.

Έχει αποσπάσει πρώτα βραβεία στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιολιού Aντρέα Ποστακκίνι, στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιολιού Ανρί Μαρτώ και σε ελληνικούς και γερμανικούς μουσικούς διαγωνισμούς. Έχει επανειλημμένως λάβει υποτροφίες από ελληνικά και γερμανικά ιδρύματα και θεσμούς.

Ως σολίστ και ένθερμο μέλος συνόλων μουσικής δωματίου, έχει εμφανιστεί στη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ελβετία, την Αυστρία, τη Σλοβενία, τη Σουηδία, την Εσθονία, τη Φινλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Κύπρο, στις ΗΠΑ και στην Κίνα. Εμφανίζεται τακτικά σε διεθνή μουσικά φεστιβάλ: Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, Διεθνές Φεστιβάλ Μέντελσον στο Αμβούργο, Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Φάρος στην Κύπρο, Φεστιβάλ Νέων Καλλιτεχνών Σάμου, Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ στο Κόμπλεντς, και σε μεγάλα μουσικά κέντρα: Γκεβάντχαους της Λειψίας, Φιλαρμονική του Έλβα,  Λάιζχαλε στο Αμβούργο, Εθνικό Κέντρο Παραστατικών Τεχνών του Πεκίνου, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Ως σολίστ, έχει συμπράξει με πολλές συμφωνικές ορχήστρες. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Καμεράτα και την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ. Έχει ηχογραφήσει δύο CD με έργα για βιολί και πιάνο με την εταιρεία IRIDA Classical.  Από το 2018, είναι η βιολονίστρια του Τρίο Νικιτεάνου με έδρα το Αμβούργο.

www.danaematschke.com/

 Άννα Ρέσζνιακ
Άννα Ρέσζνιακ

Βιολί

 Τίμοθυ Ριντάουτ
φωτο: Kaupo Kikkas
Τίμοθυ Ριντάουτ

Βιόλα

Αφού  κέρδισε πρώτο βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιόλας Λάιονελ Τέρτις το 2016, ο Τίμοθυ συνέχισε την πορεία του με εμφανίσεις σε όλο τον κόσμο,  φτάνοντας φέτος στο Φεστιβάλ Sommets Musicaux στο Γκστάαντ όπου κέρδισε το φημισμένο βραβείο Τιερρύ Σερτς που του παρέδωσε ο Ρενώ Καπυσόν.

Για την καλλιτεχνική περίοδο 2018/19, οι συναυλιακές δραστηριότητες του Τίμοθυ είναι πολλές και σημαντικές: είναι μόνιμος καλλιτέχνης στη Φιλαρμόνια του Μπάντεν-Μπάντεν, εμφανίζεται  με τη Συμφωνική του Αμβούργου, την Τόνχαλε της Ζυρίχης, την Ορχήστρα της Λιλ, την Καμεράτα του Ζάλτσμπουργκ και την Ορχήστρα Φιλαρμόνια, επιστρέφει στο Ουίγκμορ Χολ ως σολίστ, ενώ στον τομέα της μουσικής δωματίου συνεργάζεται με τους Στήβεν Ίσσερλις, Τζόσουα Μπελ, Τζέρεμι Ντενκ, το Κουαρτέτο Αρόντ, τον Νίκολας Ντάνιελ και το Nash Ensemble.

Το 2019, πραγματοποιεί εμφανίσεις στο Kοντσέρτχαους στο Βερολίνο, στο Λούβρο, στα Sommets Musicaux (Γκστάαντ), Άνοιξη της Χαϊδελβέργης, Γαλλικής Ραδιοφωνίας στο Μονπελλιέ και στο Φεστιβάλ του Εβιάν, ενώ επιστρέφει, επίσης ως μόνιμος καλλιτέχνης, στο Θερινό Φεστιβάλ Boswiler. Συμμετέχει στο Φεστιβάλ Άσπεν στις ΗΠΑ, πραγματοποιεί την πρώτη του εμφάνιση στην Εθνική Αίθουσα Συναυλιών στην Ταϊπέι της Ταϊβάν και δίνει συναυλίες στην Ιαπωνία, στο Σουμίντα Τρίφονι Χολ στο Τόκιο κ.α.,  με τον πιανίστα Μπέντζαμιν Φριθ.

Γεννήθηκε στο Λονδίνο και σπούδασε στη Βασιλική Ακαδημία Μουσικής, αποφοιτώντας με τον Έπαινο Αριστείας της Βασίλισσας. Αυτό το διάστημα σπουδάζει στην Ακαδημία Κρόνμπεργκ με την Νομπούκο Ιμάι. Παίζει με βιόλα Περετζερίνο ντι Τζανέττο (ca. 1565-75), ευγενική παραχώρηση της Διεθνούς Εταιρείας Βιολιού Beare’s.

www.timothyridout.com

 Λίνους Ροτ
photo: Dan Carabas
Λίνους Ροτ

Βιολί

 Μπερτράν Σατενέ
Μπερτράν Σατενέ

Κόρνο

 Φιλίπ Τοντρ
φωτο: Martin Jehnichen
Φιλίπ Τοντρ

Όμποε

Ο γάλλος ομποΐστας Φιλίπ Τοντρ είναι από τους καλύτερους ομποΐστες της γενιάς του. Κορυφαίος ομποΐστας της Ορχήστρας της Ραδιοφωνίας της Νοτιοδυτικής Γερμανίας, πρώην κορυφαίος ομποΐστας της Ορχήστρας Γκεβάντχαους της Λειψίας, μέλος της Ορχήστρας Δωματίου Μίτο και του νεοσυσταθέντος Kammer Ensemble de Paris, έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες όπως η Ορχήστρα της Βαυαρικής Ραδιοφωνίας, η Ορχήστρα της Ρoμανικής Ελβετίας, η Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου, η Ορχήστρα Δωματίου του Μονάχου, η Ορχήστρα Δωματίου της Γενεύης, και έχει παίξει σε πολλές φημισμένες αίθουσες, όπως η Φιλαρμονική του Βερολίνου, η Αίθουσα Σάντορι του Τόκιο, το Ουίγκμορ Χολ στο Λονδίνο, η Σαλ Γκαβώ στο Παρίσι, η Εθνική Αίθουσα Συναυλιών στην Ταϊπέι.

Αφού κέρδισε βραβεία σε πολλούς μεγάλους διαγωνισμούς στην Πράγα, στο Τόκιο και στη Γενεύη, ο Φιλίπ κέρδισε τον Μουσικό Διαγωνισμό ARD, και το Βραβείο Κοινού για την καλύτερη ερμηνεία έργου που συνέθεσε κατά παραγγελία η Λίζα Λιμ στο Μόναχο το 2011. Το 2012, έλαβε το βραβείο Beethoven Ring, τιμή που απονέμεται από το Φεστιβάλ Μπετόβεν στη Βόννη, καταλαμβάνοντας έτσι μία θέση στην περίβλεπτη λίστα προηγούμενων βραβευθέντων, στην οποία περιλαμβάνονται η Τζούλια Φίσερ, η Λίζα Μπατιασβίλι και ο Γκουστάβο Ντουνταμέλ. Η πρόσκληση που έλαβε ο Φιλίπ Τοντρ για να εμφανιστεί στο τηλεοπτικό πρόγραμμα του ARTE «Αστέρες του αύριο», το οποίο παρουσίαζε ο Ρολάντο Βιλατσόν, ήταν μια ξεχωριστή και συναρπαστική στιγμή.

Από το 2015, είναι καθηγητής στην Moυσική Ακαδημία του Σάαρ στη Γερμανία. Παίζει με γαλλικό όμποε M2 Marigaux.

 Φιλίπ Τσέλλερ
photo: Alexandra Vosding
Φιλίπ Τσέλλερ

Φαγκότο

 Τζαεμπόκ Τσο
Τζαεμπόκ Τσο

Κοντραμπάσσο

 Λαρς Φογκτ
Λαρς Φογκτ

Πιάνο

Ο Λαρς Φογκτ έχει καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους μουσικούς της γενιάς του. Γεννημένος στο Ντύρεν της Γερμανίας το 1970, αρχικά έγινε γνωστός όταν κέρδισε το Β΄ Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου του Ληντς το 1990. Έκτοτε, η καριέρα του είναι πολύπλευρη. Το ρεπερτόριό του περιλαμβάνει από τους κλασικούς Μότσαρτ, Μπετόβεν, Σούμαν και Μπραμς έως τους ρομαντικούς Γκρηγκ, Τσαϊκόφσκι, Ραχμάνινοφ, αλλά και το συναρπαστικό Κοντσέρτο του Λουτοσλάφσκι. Ο Λαρς Φογκτ συνεργάζεται διαρκώς με ορχήστρες, διευθύνοντας τόσο από το πόντιουμ όσο και από το πιάνο. Τον Σεπτέμβριο του 2015, ορίστηκε μουσικός διευθυντής της Ρόυαλ Νόρδερν Σινφόνια στο Σέιτζ του Γκέιτσχεντ. Από αυτή τη συνεργασία ξεχώρισαν οι σειρές «Reclaiming Mozart», «Sibelius and the Musical North» και πρότζεκτ μουσικής δωματίου.

Έχει εμφανιστεί με σημαντικές ορχήστρες: Βασιλική Ορχήστρα Κοντσέρτχεμπαου, Φιλαρμονική του Βερολίνου, Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου, Στάατσκαπελε της Δρέσδης, Φιλαρμονική της Βιέννης, Φιλαρμονική του Λονδίνου, Συμφωνική του Λονδίνου, Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, Συμφωνική της Βοστώνης, Ορχήστρα του Παρισιού. Έχει συνεργαστεί με μεγάλους διευθυντές ορχήστρας, όπως ο σερ Σάιμον Ρατλ, ο Μάρις Γιάνσονς, ο Κλάουντιο Αμπάντο και ο Άντρις Νέλσονς. Την καλλιτεχνική περίοδο 2003-2004 αναλαμβάνει για πρώτη φορά στην ιστορία της Φιλαρμονικής του Βερολίνου τη θέση του μόνιμου πιανίστα, συνεχίζοντας, έως σήμερα, με τακτικές συνεργασίες την ιδιαίτερη σχέση του με την Ορχήστρα.

Τον Ιούνιο του 1998, ιδρύει το δικό του φεστιβάλ μουσικής δωματίου, το Σπάνουνγκεν στο Χάιμπαχ στην Κολωνία, που πραγματοποιείται σε σταθμό υδροηλεκτρικής ενέργειας αρχιτεκτονικής αρ νουβό. Η επιτυχία του Φεστιβάλ σφραγίστηκε με την κυκλοφορία δέκα ζωντανών ηχοφραφήσεων από την EMI. Υπέρμαχος της μουσικής και της ζωτικής δύναμης που μπορεί να εμφυσήσει στην κοινωνία, ο Λαρς Φογκτ καθιερώνει, το 2005, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Rhapsody in School», στο πλαίσιο του οποίου καλεί διακεκριμένους μουσικούς σε σχολεία της Γερμανίας και της Αυστρίας με σκοπό να αποκαλύψουν στα παιδιά τη μαγεία της μουσικής.

 Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ
photo: Marco Borggreve
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ

Βιολοντσέλο

«Ο Χόρνουνγκ μοιάζει να έρχεται από άλλο πλανήτη. Αν και νέος, αγγίζει την ωριμότητα, συνδυάζοντας την ήσυχη αυτοπεποίθηση βετεράνου ερμηνευτή και τον νεανικό παρορμητισμό του πρωτάρη.» Die Zeit

 

Ο νεαρός τσελίστας Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ κερδίζει συνεχώς έδαφος στη διεθνή μουσική σκηνή, διαθέτοντας εντυπωσιακή μουσικότητα, απόλυτο ένστικτο και μουσική ωριμότητα. Έχει κερδίσει το βραβείο ECHO Klassik ως πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης της χρονιάς για τον πρώτο του δίσκο με τη Sony, το 2011. Ακολούθησε ακόμη ένα βραβείο ECHO Klassik για την καλύτερη ηχογράφηση κοντσέρτου της χρονιάς για βιολοντσέλο.

Εμφανίζεται συχνά ως σολίστ με γνωστές ορχήστρες, όπως η Τόνχαλε της Ζυρίχης, η Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Βαυαρίας, η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου, η Φιλαρμονική της Τσεχίας, η Συμφωνική της Βιέννης και η Συμφωνική της Βαμβέργης, υπό τη διεύθυνση αρχιμουσικών όπως ο Μάρις Γιάνσονς, ο Γιαννίκ Νεζέ-Σεγκιάν, ο Ντάνιελ Χάρντινγκ, ο Σεμυόν Μπύτσκοφ, ο Μπέρναρντ Χάιτινκ, ο Μάνφρεντ Χόνεκ κ.ά. Στη μουσική δωματίου συνεργάζεται με καλλιτέχνες όπως η Άννε-Ζοφί Μούτερ, η Ελέν Γκριμώ και ο Λαρς Φογκτ. Τον Αύγουστο του 2014, έκανε το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ με την Ορχήστρα Φιλαρμόνια και τον Έσα-Πέκκα Σάλονεν. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε δύο δίσκους: έναν με τα σημαντικότερα έργα του Ρίχαρντ Στράους για βιολοντσέλο και έναν με κοντσέρτα για βιολοντσέλο του Γιόζεφ Χάυντν και του Βάζα Αζαρασβίλι με την Κάμμερακαντεμι του Πότσνταμ, υπό τη διεύθυνση του Αντονέλλο Μανακόρντα (Sony Classical).

Άρχισε μαθήματα βιολοντσέλου σε ηλικία οκτώ ετών με τους καθηγητές Ελντάρ Ιζακάντζε, Τόμας Γκρόσενμπαχερ και Νταβίντ Γκέρινγκας. Έχει την υποστήριξη και χορηγείται από τον Κύκλο Φίλων της Άννε-Ζοφί Μούττερ και το Borletti-Buitoni Trust στο Λονδίνο.

Υπό την αιγίδα

 

Με την υποστήριξη

 

Σε συνεργασία

 

Μέγας χορηγός

 

Χορηγοί

 

Χορηγοί επικοινωνίας

 

Οπαδοί του ΔιΦεΜΜ